The Shaidon Effect



Lottie och jag har stått vid Maxi och försökt få folk att svara på frågor om hur vida deras konsumtionsvanor styrs av mediepåverkan, vanor och attityder. Efter ett tag drog vi slutsatsen att miljömedvetenheten och samvetet ökar ju längre ner i åldrarna man kommer. Det ska vi sedan göra en tredjepersonseffekt-analys och skriva en b-uppsats om.

därefter har jag jobbat. och nu har jag en hel del transkribering framför mig.

lyssna.

Kommentarer
Postat av: amanda

fan vilken snygg blogg du har!

2008-11-11 @ 15:13:08
URL: http://amandabod.blogg.se/
Postat av: Elin

Det var den här jag menade... :)

2008-11-13 @ 21:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Gelix bloglovin


RSS 2.0